Müşterileri sadık yapan nedir?

Müşteri sadakati, firmalar için giderek artan bir öneme sahip. Peki markalar nasıl sadık takipçiler edinebilir? Zendesk’in yeni infografiği açıklıyor;

İnfografiğe göre, “Bir markaya sadakatinizi ne sağlar?”ın en önemli cevapları kalite ve satış sonrası servis. Ardından %50 ile Fiyat, %45 ile Kolaylık ve %15 ile Sosyal sorumluluğa bağlılık geliyor.

Müşterileri sadakatini kazanmak için en iyi yol ise zamanında verilen servis. Ardından %20 ile indirim, geri dönüş ve gönderilerle müşteriyi ödüllendirmek geliyor.

Detaylar için infografiğin üzerine tıklayabilirsiniz!

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s